O mně
Čím se zabývám
- Zajímají mne aktivity a projekty, které se kritický staví k současným společenským systémů a které je chtějí pozitivně proměňovat.
- Podílím se především na uměleckých, vzdělávacích a aktivistických projektech.
- Zabývám se tělesností a vztahem těla a prostoru, těla a společnosti či těla a technologií.
- Důležitá je pro mne smysluplná spolupráce, ať již spolupracuji na výzkumných či vzdělávacích projektech, dramaturguji pohybové inscenace, facilituji workshopy či překládám z němčiny.
Co mohu nabídnout
- Dramaturgie tanečních a pohybových inscenací a performativních projektů
- Konzultace v oblasti práce s tělesností
- Organizace a vedení kulturních událostí
- Moderování diskusí a besed
- Facilitace workshopů
- Zkušenosti s překladem z německého jazyka (umělecké a odborné texty)

Veřejná ukázka projektu (Ne)boj! / Brno, Industra / foto: JosefKubíček
Lektorská a vzdělávací činnost
- Spoluorganizace festivalu SMRTFEST
- Založení a vedení performativní laboratoře CED_OBSERVER, Centrum experimentálního divadla, Brno
- Koncepce a texty kapitoly Divadelnost, na projektu TAČR Theatrum.online
- Lektorka dramaturgie – senior kavárna, lektorské úvody a besedy, HaDivadlo, Brno
- Lektorka dramaturgie, besedy po představení, Divadelní Flora Olomouc
- Lektorka německého jazyka, Vzdělávací ateliér AMOS, Brno
- Lektorka německého jazyka, Jazyková agentura Skřivánek, Brno
Přednášky a lekce
- Barbora Liška: When Bodies Matter - Principy dramaturgie orientované na tělo a tělesnost, festival Kiosk, 2023
Publicistika
- Založení a vytváření časopisu CEDIT, Centrum experimentálního divadla, Brna; Cena Divadelních novin za sezonu 2020/2021 za publikační počin v oblasti divadla.
- Tanec dialogu a otevřenosti, Taneční zóna, 2019
- Nevypočitatelnost veřejného prostoru, Taneční zóna, 2019
- O hledání v neurčitosti, Taneční zóna, 2018
- Ohledávání postsovětského člověka, Taneční zóna, 2018
- Další texty na Taneční zóně.
Rozhovory se mnou
- Stabilní základy jsou pro experimentování klíčové, CEDIT, 2024
CED_OBSERVER: prostřednictvím umění a tvorby přemýšlet o sobě samém, o společnosti a o světě, blog CED, 2023
Umělecká činnost
- (Ne)boj!, dramaturgie, tYhle, premiéra 11. ledna 2025
- Atlas, placová dramaturgie, tYhle, od 2024
- N.A.Toˇ , dramaturgie a organizace, tYhle, 2023, 2024
- Dramaturgická podpora při hledání tématu a tvaru participativní performance dospívajících, Artcamp při Ateliéru Národního divadla moravskoslezského
- Spoluzakladatelka performativní skupiny MASOBETON
Vědecká činnost
Evaluce scén CEDu podle Latourova dotazníku, popularizační text, CEDIT, 2021
- Diskurz tance / diskurz o tanci: současné tendence německé taneční vědy, recenzovaná studie, Theatralia 2021
- Heiner Müller jako rizoma, recenzovaná studie, Theatralia, 2020
Müllers Hamletmaschine in den Übersetzungen von Josef Balvín und K. R. Jilská – Theatertext als Gegenstand einer Übersetzung, diplomová práce, Masarykova Univerzita, 2020
Vzdělání
- Teorie a dějiny divadla, Katedra divadelních studií, FF MU, magisterské studium
- Překladatelství německého jazyka, Katedra germanistiky, FF MU, magisterské studium
- Německý jazyk a literatura, Katedra germanistiky, FF MU, bakalářské studium
- Choreographie und Performance, Justus-Liebig Universität Gießen, stáž
- Institut divadelních, filmových a mediálních studií, Universität Wien, stáž
- Theaterwissenschaft, Ruhr-universität Bochum, stáž
- Letní škola Futuropolis: škola emancipace, NaZemi a Institut úzkosti, 2022